Tuesday 20 May 2014

SELAMAT HARI IBU.

Assalammualaikum. :)


Minta maaflah sebab aku selalu tertinggal keretapi. Orang dah basi dah ucap hari ibu. Kihkihkih. Tapi takpe aku ni hari-hari pun jadi ibu. Kehkeh. Jadi hari ni baru teringat nak share saguhati yang Aqil dapat kat NASOM, sekolah nya iaitu National Autisme Society of Malaysia, sempena dengan Hari Ibu minggu lalu.

Comel tak?


Masa Aqil balik sekolah, aku check beg dia macam biasalah, pelik jugak apesal gemuk semacam, sebab aku ni memang tak alert pasal hari ibu ke apa, sekali bukak beg dia penuh dengan hadiah-hadiah dari cikgu. Bestnya.... ada bekas makanan, bakul comel tu confirm duduk kat bilik homeschooling dia la, pastu bunga tu mesti cikgu dia ajar dia buat, dengan penanda buku hijau tu. Terharu sangat!


Bakul comel.


Bekas makanan dan yang kecik tu sesuai sangat letak sambal belacan.


Penanda buku.


So so so...sweet!


Aku memang suka penanda buku sebab aku ada banyak lagi buku belum baca, lagipun boleh buat tanda kat kitab pada surah-surah tertentu kan. Alhamdulillah syukur, rezeki..:)

Happy sangat dapat semua ni. Terima kasih pada cikgu-cikgu Aqil, NASOM dan terima kasih kat Aqil. Kalau bukan sebab Aqil, tak merasalah aku dapat saguhati dari Aqil. Hehehe.


Ok jumpa lagi next entry!


Assalammualaikum. :)





No comments:

Post a Comment