Tuesday 20 May 2014

KAJIAN TERHADAP KANAK-KANAK AUTISME OLEH FAKULTI KEJURUTERAAN ELEKTRIK (UTM) KEPADA AQIL.

Assalammualaikum. :)


Entry ni aku takde nak cerita sangat, sebab aku pun tak berapa reti nak cerita pasal ni. Tapi aku nak share gambar-gambar Aqil masa kajian dibuat pada Aqil. Gambar-gambar ni Cikgu Jamilah, cikgu Aqil tolong whatsapp kat aku. Terima kasih cikgu. 


Aqil ditemani oleh cikgunya masa orang UTM tu buat kajian ke atas diri dia.



Kelakar sangat masa mula-mula dapat whatsapp gambar-gambar Aqil ni. Aku pulak tengah masak, mujur tak terpelanting senduk, sudip, kuali semua. kihkihkih.



Seposen sungguh muka dia masa ni. Memang aku tau dia tengah mengantuk. Boleh pulak dia duduk diam macamni, cuba kalau aku ada kat sini, kau rasa? Hehehe. Apapun cikgu-cikgu Aqil kat NASOM tu memang terbaik. Syukur Alhamdulillah, takdelah berat sangat bahu aku ni rasa. hukhuk..syukur...


Aku pun tak tahu nak explain apa berdasarkan gambar ni. Kopiah kuning tu kot-kot untuk baca pergerakan otak Aqil ke apa ek..hehehe.. Dah tak tau nak cerita, makanya tengok gambar ajelah. Blog aku ni pun macam blog syok sendiri sebab macam aku taip pastu aku baca sensorang..kihkihkih..



Gambar ni paling aku suka ni ..kihkihkih..paling jadi feberet aku gambar ni, pastu aku ingat aku sorang, rupanya ayah dia pun suka gambar yang ni, dah la gitu siap touching lagi tengok gambar Aqil, alahai kesian, ayah rindu kat Aqil...weekend husband lah katakan...sabo..sabo...hihihi... Masa aku tengah taip ni aku tunjuk la kat Aqil gambar dia ni, haram tak layan, dia buat dekkkk jer...cenggitu lah dia tu.


Okaylah, hari pun dah petang, kalau ikutkan aku ni menghadap internet mau terbako laptop ni kang..kihkihkih...


Ok jumpa lagi di entry sendu lain.


Assalammualaikum. :)





No comments:

Post a Comment